20 marec, 2009

Članek iz Dnevnika

Tale članek sem našel danes med brskanjem po internetu. Članek Pomeni jim topel in prijeten dom je datiran 16.1.2002, avtor pa Svato Krasnik. Celoten članek je dosegljiv na povezavi.

"... Zato pa Stane Slanšek , 88-letni stanovalec doma, ni imel nič proti fotoaparatu. "Pokoj sem si zaslužil z delom na železnici in se takoj odločil za dom. Ne bi mi bilo treba, a naj mladi živijo svoje, mi starejši pa svoje življenje. Zakaj bi si bili v napoto, ko pa se lahko obiskujemo. Prav zdajle pospravljamo novoletno dekoracijo, potem se bom lotil še kakšnega dela. Komaj že čakam, da se otopli in izgine sneg, pa se bom lotil urejanja okolice doma. Grablje, lopata, pa tudi metla, če je treba, so mi najljubše orodje, največje zadovoljstvo pa urejeni rožni in drugi nasadi, pa steze in druge površine okrog doma," je še dodal Stane Slanšek, za katerega ima vodstvo doma ogromno pohval..."

Ni komentarjev:

Objavite komentar