15 marec, 2009

ReUnion / Srečanje potomcev rodbine Slanškov

»Pred več kot dvema letoma sem sistematično začel iskati podatke o mojih prednikih. Seveda mi je bilo sprva težko in kaj kmalu sem se znašel v mrtvi ulici. Vendar sem z vsakim novim dnem, z vsako novo informacijo o mojih prednikih odkrival nova spoznanja, ljudi in se seznanjal z dogodki, ki so pomagali nizati nevidne nitke skozi življenja, ki ga uživamo mi.

Napisati spomine, ki so desetletja preko govorjene besede, naključnih zapisov in porumenelih slik iskale pot do mojih misli in srca je zame poslanstvo. Pretvoriti vse te čarobne spomine in majhne trenutke, ki so iz nas naredili to kar smo, v zapis, za naše potomce. Da bodo lahko v težkih trenutkih rekli, seveda zmorem saj sem vnuk gorjanov, ki jih ni ustavila ostra klima, ne slabe letine in ne vojne za domovino ali usoda tam nekje preko Atlantika.

Naši dedje so nam zapustili to, da lahko rečemo, da izviramo iz enega najlepših kotičkov Zasavja. Da kljub temu, da nas je malo, vemo, da naša kri že skoraj 450 let diha s Turskimi gozdovi in se napaja v moči Straškega hriba. Da se odpravimo tja na prisojno stran Straškega hriba, kjer se še danes razkošno bohoti ljubezen do narave in skrbnost naših dedov do imetja, v podobi mogočne lipe ob ostankih nekdanje domačije.«

[Matej Hohkraut]

Ni komentarjev:

Objavite komentar